”Voiko markkinointia tehdä näinkin?! Eipä ole ikinä tullut mieleen!”, ihmetteli Nokian Autotalon Assi Hansen erikoisempia ideoita markkinointisuunnitelman työpajassa. Vehree toteutti Nokian Autotalolle markkinointisuunnitelman, jolla haettiin nostetta yrityksen verkkokaupalle ja tehtiin markkinoinnista suunnitelmallista sekä pitkäjänteistä.
”Autohuollot pitkällä kokemuksella ja rempseällä asenteella”
Nokian Autotalo on nokialainen perheyritys, jota vetävät veljekset Ville ja Juha Hansen. Yritys tarjoaa auton huolto- ja korjauspalvelua, määräaikaishuoltoa, renkaiden vaihtoa ja katsastustarkastuksia.
Yhteistyöhön on kuulunut markkinointisuunnitelman toteutuksen lisäksi logon, nettisivujen ja lehti-ilmoitusten suunnittelu sekä valokuvaukset. Kotisivuille toteutettiin verkkokauppa, jonka teknisestä toteutuksesta vastasi ylöjärveläinen Velhovisio.