
Palvelumuotoilu
Palvelumuotoilun tavoitteena on palvelukokemuksen käyttäjälähtöinen suunnittelu niin, että palvelu vastaa niin käyttäjien tarpeita kuin palveluntarjoajankin tavoitteita. Palvelumuotoilun työpajassa suunnitellaan mm. yrityksesi asiakaspolku, palvelupolun kuvaukset sekä asiakasprofiilit.
Hinta: 990 euroa + alv. 24 %
Palvelu on osa markkinointia
Kuinka yrityksesi brändi näkyy ja koetaan henkilökunnan ja asiakkaan välisessä vuorovaikutuksessa? Tiedätkö, mistä asiakkaasi sinulle oikeasti maksavat? Oletko nostanut näitä asioita esiin markkinoinnissasi?
Palvelumuotoilu on prosessi, joka auttaa havaitsemaan, missä, milloin ja kuinka yritys voi tehdä palvelunsa arvokkaammaksi asiakkaillensa sekä itselleen. Palvelumuotoilun avulla käydään läpi yrityksen tarjoaman palvelun asiakaspolku asiakkaan näkökulmasta tarkasteltuna. Tämä prosessi auttaa havaitsemaan asiakkaille arvoa tuottamattomat tai palvelusta puuttuvat elementit.

”Tykkäsin, kun joutui miettimään meidän palvelua ihan erilaisesta näkövinkkelistä”
Vehreen asiakkaiden kokemuksia palvelumuotoilun työpajoista:
”Palvelumuotoilun työpajojen suurinta antia on ollut se, että olemme löytäneet yritystoiminnan ja palvelumme kipukohtia sekä kehityskohteita. Yrityksen kokonaiskuva on avautunut.”
”Keskenämme me oltiin jo mietitty näitä asioita palveluprosesseja paljonkin, mutta työpajassa lähestyttiin meidän palvelua nimenomaan asiakkaan näkökulmasta. Itse kun jumittuu miettimään asioita insinöörin näkökulmasta, niin ei me oltaisi hoksattu kaikkia näitä palvelun yksityiskohtia. Työpajoissa saatiin kanavoitua meidän palveluprosessi tiiviiksi paketiksi. Palvelumuotoilun työpaja selkeytti meidän hommaa, mikä oli tosi hyvä juttu!”