Esitteellä on paikkansa myös digiaikana
Yleensä esitteessä kerrotaan yrityksestä ja sen palveluista. Mukana voi olla myös hinnasto tai tarjouskuponki, tai esite voi olla kaikkien edellisten yhdistelmä. Usein esitteen tarkoituksena ei ole kertoa kaikkea, vaan synnyttää kiinnostusta ja mielikuvia.
Esite, flyer, katalogi vai suoramainos?
Esite, lentolehtinen, katalogi – kaikkien näiden tarkoituksena on kertoa haluttu viesti asiakkaallesi. Kyse on lähinnä laajuudesta ja käyttötarkoituksesta.
Esite kannattaa suunnitella loppuasiakkaan näkökulmasta: mitä hyötyä tuotteestasi tai palvelustasi on asiakkaallesi? Laajuus ja formaatti suunnitellaan käyttötarpeen mukaan. Esite voi olla vaikkapa kaksipuoleinen flyer, taitettu A4, monisivuinen katalogi tai mitä tahansa muuta – vain mielikuvitus on rajana! Esitteen aineistosta on mahdollista tehdä myös sähköinen versio, jota voi käyttää sähköpostimarkkinoinnissa tai nettisivuilla.
Vehreen suunnittelemia esitteitä





