Markkinointisuunnitelma antaa valmiit askelmerkit markkinoinnin toteutukseen
Mikä on todellinen kohderyhmämme? Mikä on viesti, mitä yrityksemme haluaa kertoa? Entä mitkä ovat ne kanavat, joiden kautta tavoitamme asiakkaat parhaiten? Nämä asiat ja paljon muuta kaivellaan esille markkinointisuunnitelmassa.
Markkinointisuunnitelma toteutetaan kahdessa työpajassa. Niissä käydään läpi koko yrityksen markkinointipaletti ja tehdään konkreettinen suunnitelma, jonka pohjalta käytännön markkinointiviestintää on erittäin helppoa lähteä toteuttamaan.
”Voiko markkinointia tehdä näinkin? Eipä ole ikinä tullut mieleen!”
Usein etenkin pienet yritykset voivat jumittua tekemään samanlaista markkinointia vuodesta toiseen. Markkinointisuunnitelman avulla kaivetaan esille uusia potentiaalisia kohderyhmiä ja suunnitellaan, kuinka ne tavoitetaan.
Sinua saattaa kiinnostaa myös
Vehree Sato
Markkinointisuunnitelma
Logo • Käyntikortit • Nettisivut
Facebook-sivu • Word-lomakepohja
Flyer tai lehti-ilmoitusmalli
Hinta 3.480,-