”Mummu tykkää! Oikean valinnan tein, kun Vehreeseen päädyin. Samissa teki vaikutuksen, miten hän tuli Mummulaan remontin keskelle pölyyn ja sekasortoon ja näki saman potentiaalin tilassa, minkä minä. Puhuimme samaa kieltä, miten mainontaa lähdetään rakentamaan", kommentoi Pispalan Mummulan Heidi Anttila yhteistyötä Vehreen kanssa.
”Kyllä mummu hoitaa!”
Tampereella toimiva Pispalan Mummula tarjoaa ihonhoitoa ja stressinhallintaa ikään ja sukupuoleen katsomatta, farmaseuttisella tarkkuudella, rennolla otteella. Vehree suunnitteli Pispalan Mummulalle logon, visuaalisen ilmeen, käyntikortit ja nettisivuston syksyllä 2019.
Pispalan Mummulan yrittäjä Heidi Anttila kommentoi Vehreen suunnittelemaa markkinointimateriaalia: ”Lempeä, hieman maskuliininen, että miehetkin uskaltaa poiketa, leikkisä, mummula, mutta ei museo. Tunnelmalla on tärkeä merkitys ja se mielestäni kuvastuu niin logossa, käyntikortissa kuin nettisivuilla. Itse olen melkoinen ideamylly, mutta Sami sai liiallisen laukan taltutettua, mutta huomioi kuitenkin toiveeni ja perusteli hyvin, kun ajatukseni oli eksynyt raiteelta. Kiitollisena ja tyytyväisenä voin lämpimästi suositella, kun haluaa maanläheistä palvelua ja näyttävää mainosta. Kiitos!”